Thursday, November 25, 2010

Saye betul -betul marah!!!... Pfffttt... >_<"

Seriously u memang celake!! celake!! celake!!
Huh!!
Ape masalah kau sebenarnye ni nk mintak2 brg yg kau pernah bg kat aku??!!!
Aku dah buang dah la!!!
Aku bukan mcm kau nk simpan segala mak nenek benda yang kau bg!!
Kau memang bodo la...
Seriously aku benci!! benci!! benci!!


Dulu, time aku mintak kau pulangkan semua benda yg aku bg kau xnak!!
Pergi final present pun kau pakai gak baju POLO yg aku bg!!!
Huh!! dah la rembat Perfumes mahal aku!!
Kau memang syiaalll sgt!!!


Kamon la!! Selama kita putus ni mcm2 kau fitnah aku!!
Kau ingat aku xtau??... Aku diam je sbb dlm hati aku masih ada rasa simpati & syg lagi...
Tapi mlm ni,.. serious aku xle sabar dah!!
Aku dah buang la brg yg kau bagi kat aku mcm mana aku nk pulang balik??...
Kau tu je yg pakai duit aku xreti nak bayar balik!!
Tolong la... ingat sikit... 70% baju kau pakai tu pun aku yang beli!!
Nape kau xnak pulang balik??... sebab aku bagi??!! mcm tu??!!
Huh!!...


Farhan,.. aku sabar je dgn perangai kau selama ni...
Kau kutuk aku, kau fitnah aku,.. aku diam je...
Ekcelli aku tunggu gak kau cakap semua tu depan2...
Tapi aku rasa kau takut kot kan nk cakap depan2 sebab bynk
benda tak senonoh kau yang aku pegang!!
Kalau kau takat nak sembang belakang,.. xpayah lah!!
Xgentel rrrr brader!!


Selembut-lembut hati aku,..
Ada batasnya farhan...
kau jgn nk cari pasal sgt...
kau jgn ingat aku takut ngan kau...
kau jgn ingat aku diam sbb aku takut...
sebab aku jauh je... kalau dekat mmg aku humban kau masuk kandang buaya!!! huh!!!


Aku tau kau jeles kan sebab life aku lagi better dari life kau skang!!
Memang aku xde bf lg...
Tp sekurang-kurangnya aku bahagia dari kau!!
Xde pun aku nk mintak ape2 dr kau kan...
Mcm kau sengkek sgt...
Nape kau xmintak gf kau yg cun tuh support kau!!
Sebab die pun same bodo cam kau jugak kan???....
Hahahahahahahhahahahahahahaha...
Kesian lah kat kau!!


Sorry la brader,..
aku bukan bodo cam dlu lg nk dgr ape yang kau duk reka2 cerita tu...
nk dengar semua benda mengarut kau tu...
sorry la...
kau nak hantar ape kat inbox aku,..
kau hantar la...
kau nk mintak ape2... tunggu bulan 12 ni aku balik...
siap kau!!!
huh!!!
memang aku xkan sabar dah dgn mamat nih!!
serious semua ni dah melampau!!


Astagfirullah.... >_<"

No comments: